Επιστροφές & Αλλαγές

  1. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

    Επιστροφές γίνονται δεκτές κάτω από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

    • Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί ή να επιστραφεί στην εταιρεία εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
    • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην ίδια κατάσταση στην οποία παραδόθηκε. Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι άθικτο, δεν έχει φορεθεί, χρησιμοποιηθεί ή υποστεί ζημιά με οποιονδήποτε τρόπο κι ότι επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία με τις ετικέτες του και όλα τα σχετικά παραστατικά του (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο πώλησης, πιστοποιητικά κλπ).
  2. Με ποιον τρόπο μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

    Το προϊόν μπορεί να επιστραφεί κατευθείαν στο φυσικό μας κατάστημα, στη διεύθυνση Μητροπόλεως 13 & Βουλής, Σύνταγμα.

    Εναλλακτικά, το προϊόν μπορεί να επιστραφεί μέσω της υπηρεσίας courier με την οποία σας απεστάλη. Στην περίπτωση αυτή, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε προηγουμένως με την εταιρεία μας και στη συνέχεια, να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση info@kori.gr αναγράφοντας το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας, μία σύντομη περιγραφή του προϊόντος με τον κωδικό του και, προαιρετικά, τον λόγο επιστροφής για να μας βοηθήσετε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

  3. Επιβαρύνομαι το κόστος επιστροφής;

    Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την εταιρεία στις ακόλουθες περιπτώσεις:

    • Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό.
    • Εάν έγινε λάθος στην εκτέλεση της παραγγελίας σας (διαφορετικός κωδικός προϊόντος).
    • Εάν το προϊόν που παραλάβατε υπέστη ζημιά κατά την αποστολή.

    Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

    Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή γίνεται με ευθύνη και κίνδυνο του πελάτη.

  4. Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

    Φροντίζουμε ώστε κάθε προϊόν που θα σας αποσταλεί να έχει ελεγχθεί πριν την αποστολή του. Ωστόσο, στη σπάνια περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε είτε την αντικατάστασή του είτε επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση μοναδικού έργου.

    Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρεία το συντομότερο δυνατό μέσω email ή τηλεφώνου. Για επιστροφή του προϊόντος, πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής: το προϊόν επιστρέφεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών, βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία και συνοδεύεται από τις ετικέτες και τα σχετικά παραστατικά του (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο πώλησης, πιστοποιητικά κλπ).

  5. Παρέλαβα ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά την αποστολή. Τι πρέπει να κάνω;

    Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε το προϊόν που θα λάβετε να φτάσει στα χέρια σας ακέραιο. Σε περίπτωση που, παρά την προστατευτική συσκευασία, έχει υπάρξει ζημιά κατά την αποστολή, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμελλητί ώστε να σας δοθούν οι σχετικές οδηγίες για την ασφαλή επιστροφή του προϊόντος και την αντικατάστασή του ή την επιστροφή του σχετικού χρηματικού ποσού σε περίπτωση μοναδικού έργου.

    Σε περίπτωση παραλαβής προϊόντος που έχει υποστεί ζημιά κατά την αποστολή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό, μέσω email ή τηλεφώνου. Μετά την παρέλευση 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.

  6. Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;

    Αλλαγές προϊόντων που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος πραγματοποιούνται στο φυσικό μας κατάστημα, Μητροπόλεως 13 & Βουλής, Σύνταγμα.

  7. Επιστροφή χρημάτων

    Μετά την παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος από την εταιρεία μας, τον έλεγχο της κατάστασής του και την έγκριση της επιστροφής, δρομολογείται η διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Αυτή η διαδικασία διαρκεί συνήθως από 7 έως 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας.

    Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η αρχική αγορά και στο ίδιο νόμισμα.

Καλως ηρθατε

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφή

Update cookies preferences